Hij was zakelijk leider, maar toch Nike Air Max 1 hield hij ervan de Zen-cultuur van Japan te onderzoeken en altijd in meditatie te gaan. Hij was terughoudend en niet erg spraakzaam, maar hij deed er goed aan het populaire gevoel te verdichten om van Nike een gelukkige spelersclub te maken. April 2012, vanwege zijn uitstekende bijdrage aan basketbal werd hij geselecteerd door 2012 Chennai Smith basketbal Hall of Fame samen met Camel Wilkes, Genk Nicholas, de natie rode vrouwen basketbalteam, Katrina Mike Carat, Linda Alex Don Buck Sandal, Meyer - Daniels , Chet Walker en Reggie Miller.

De winst toont ook, en de verkoop van het tegenovergestelde van Nike aandelen is groei. Eind mei 2012 bereikte Nike-aandelen $ 3,35 miljard. In vergelijking met het vorige kwartaal van $ 2.715 miljard, is de stijging 23.39 procent. Rapportage van het Daily Economic News door de Gang meldde dat naarmate de inventaris meer Nike Air Max 95 werd, veel dingen niet werden verkocht en de dealer niet een groot aantal aandelen moest kopen en bestellingen worden verlaagd, de verkoop vertraagt natuurlijk. De omzetdaling is onlosmakelijk verbonden aan een verdere rol in de voorraad.

Ik herinnerde me het begin van twee jaar, Nike-goederen zijn slechts Nike Sneakers zeven keer zo groot voor werknemers, en nu kwamen veel waren tot vier of vijf korting ", zei een klant tegen de dagelijkse journalist van het economisch nieuws." Belle Global Group en Pou Sheng zijn Nike en Adidas? primary dealers, en de twee primary dealers stress is erg groot. Po Sheng Group de middelste speech tegen het einde van maart 2012 onthulde dat zijn voorraad 554 miljoen US dollar was, om met 37,16% jaar na jaar te stijgen.

Het rapport toonde ook aan dat de bedrijfswinst van Pou Sheng International Group terugkomt van 71,6% en $ 12 miljoen Nike Schoenen ten opzichte van een jaar eerder. En in de staart van maart is het bedrijfsachterstand $ 15,7 miljoen. Het bedrijf zei dat het tekort is vanwege hun inspanningen om de achterstand in de voorraad te verminderen en de kortingen voor klanten te vergroten en de verkoopkorting te verbeteren. Per 31 maart daalde het bedrijfsresultaat van het merkbureau met 3,6% tot $ 27,6 miljoen in dezelfde periode van vorig jaar.

Naarmate de tijd verstrijkt, is de vraag echter te groot geweest, en dit bevordert de prijs van deze schoenen naar een hoog niveau, dat wil zeggen dat je nu meer dan $ 1000 moet betalen voor een paar Nike SB Dunks. Wat erger is, ik voel me nogal van streek omdat ik vind dat de Nike SB die ik krijg niet zo comfortabel is als wat de advertenties hebben beschreven. Door de woorden van mijn vriend, kocht ik een paar vervalsingen. Wat een vreselijke zaak! Het geld dat ik ervoor betaalde was $ 100, dat is de prijs van een paar geniale Nike SB Dunks. Vervolgens surf ik op internet om na te gaan of ze nep zijn of niet.

Het eerste ding Nike Air is om de doos van de Nike SB Dunks te onderzoeken. De eerste en tweede serie Nike SB Dunks worden in een oranje doos gedaan. Als de schoenen tot de derde serie behoren, dan is hun doos in zilver en het label van deze schoenen is groen. Met uitzondering van de bovenstaande situatie, kunnen de vakjes ook de volgende overeenkomsten hebben, bijvoorbeeld als het vakje in het grijs wordt weergegeven, moet het label dan oranje zijn ,? een roze doos samen met een zwart label of een oranje label, een Image zwarte doos of een paarse doos met een zwart label.